Activitatea de reglementare si monitorizare a serviciului public de alimentare cu apa si de canalizare
I. Legislatia specifica serviciului public de alimentare cu apa si de canalizare
II. Niveluri de servicii (apa potabila, canalizare, clienti, apa industriala)
III. Mediere litigii
II. Niveluri de Servicii (apa potabila, canalizare, clienti, apa industriala)
- Nivelul de Serviciu A1 - Calitatea apei potabile
- Nivelul de Serviciu A2 - Presiunea in bransament
- Nivelul de Serviciu A3 - Continuitatea serviciului
- Nivelul de Serviciu A4 - Acoperire apa potabila - Programul Bucur
- Nivelul de Serviciu A5 - Timpul dintre notificarea exploziei/scurgerii si reparatie
- Nivelul de Serviciu A6 - Alimentare alternativa cu apa potabila
- Randamentul sistemului de alimentare cu apa potabila
- Facturi emise pe baza citirii contoarelor individuale sau comune mai multor clienti, ca procent din totalul facturilor
- Nivelul de servicii B1 - Calitatea apei epurate
- Nivelul de servicii B2 - Acoperire canalizare
- Nivelul de servicii B3 - Timpul intre notificarea infundarii unei guri de scurgere si golirea acesteia
- Nivelul de servicii B4.1 - Timpul dintre notificarea unei prabusiri de canal colector si inlocuirea conductei
-
Nivelul de servicii B 4.2 - Timpul dintre notificarea unei infundari de canal colector si curatarea
infundarii -
Nivelul de servicii B 4.3 - Eliminarea apelor reziduale in urma unei prabusiri/infundari de canal
colector - Nivelul de servicii B5 - Eliminarea inundarii cu ape reziduale din gospodarii si curatare
- Nivelul de servicii B6 - Capacitate de transport Caseta
- Nivelul de servicii B7 - Performanța procesului de incinerare a nămolului produs de SEAU Glina
-
Nivelul de servicii C1 - Bransamente contorizate ca procentaj din bransamente individuale sau comune
mai multor Clienti, existente la Data Licitatiei - Nivelul de servicii C2 - Timpul de realizare de noi bransamente la reteaua de apa si racorduri la canalizare
- Nivelul de servicii C3 - Timpul pentru tratarea solicitarilor de informatii privind facturarea
- Nivelul de servicii C4 - Timpul pentru tratarea reclamatiilor scrise
- Nivelul de servicii C5 - Timpul de raspuns la apelurile telefonice ale clientilor
- Nivelul de servicii C6 - Timpul pentru tratarea solicitarilor de audiente
- Nivelul de servicii C7 - Timpul pentru tratarea solicitarilor privind verificarea acuratetii contorizarii
- Nivelul de Servicii D1 – Presiunea minima la bransament apa industriala
- Nivelul de Serviciu D2 – Continuitatea alimentarii
- Nivelul de Serviciu D3
1. Nivelul de Serviciu A1 - Calitatea apei potabile
- Nivelul de Serviciu A1: DEFINITIE – EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu A1: DECIZII
- Nivelul de Serviciu A1: MONITORIZARE
2. Nivelul de Serviciu A2 - Presiunea in bransament
- Nivelul de Serviciu A2: DEFINITIE – EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu A2: DECIZII
- Nivelul de Serviciu A2: MONITORIZARE
3. Continuitatea Nivelul de Serviciu A3 - serviciului
- Nivelul de Serviciu A3: DEFINITIE – EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu A3: DECIZII
- Nivelul de Serviciu A3: MONITORIZARE
4. Nivelul de Serviciu A4 - Acoperire apa potabila - Programul Bucur
- Nivelul de Serviciu A4: DEFINITIE – EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu A4: DECIZII
- Nivelul de Serviciu A4: MONITORIZARE
5. Nivelul de Serviciu A5 - Timpul dintre notificarea exploziei/scurgerii si reparatie
- Nivelul de Serviciu A5: DEFINITIE – EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu A5: DECIZII
- Nivelul de Serviciu A5: MONITORIZARE
6. Nivelul de Serviciu A6 - Alimentare alternativa cu apa potabila
- Nivelul de Serviciu A6: DEFINITIE – EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu A6: DECIZII
- Nivelul de Serviciu A6: MONITORIZARE
7. Nivelul de Serviciu A7 - Randamentul sistemului de alimentare cu apa potabila
- Nivelul de Serviciu A7 DEFINITIE – EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu A7: DECIZII
- Nivelul de Serviciu A7: MONITORIZARE
8. Nivelul de Serviciu A8 - Facturi emise pe baza citirii contoarelor individuale sau comune mai multor clienti, ca procent din totalul facturilor
- Nivelul de Serviciu A8: DEFINITIE – EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu A8: DECIZII
- Nivelul de Serviciu A8: MONITORIZARE
9. Nivelul de Serviciu B1 - Calitatea apei epurate
- Nivelul de Serviciu B1: DEFINITIE - EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu B1: DECIZII
- Nivelul de Serviciu B1: MONITORIZARE
10. Nivelul de Serviciu B2 - Acoperire Canalizare
11. Nivelul de Serviciu B3 - Timpul intre notificarea infundarii unei guri de scurgere si golirea acesteia
- Nivelul de Serviciu B3: DEFINITIE - EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu B3: DECIZII
- Nivelul de Serviciu B3: MONITORIZARE
12. Nivelul de Serviciu B4.1 - Timpul dintre notificarea unei prabusiri de canal colector si inlocuirea conductei
- Nivelul de Serviciu B4.1: DEFINITIE - EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu B4.1: DECIZII
- Nivelul de Serviciu B4.1: MONITORIZARE
13. Nivelul de Serviciu B4.2 - Timpul dintre notificarea unei infundari de canal colector si curatarea
infundarii
- Nivelul de Serviciu B4.2: DEFINITIE - EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu B4.2: DECIZII
- Nivelul de Serviciu B4.2: MONITORIZARE
14. Nivelul de Serviciu B4.3 - Eliminarea apelor reziduale in urma unei prabusiri/infundari de canal
colector
- Nivelul de Serviciu B4.3: DEFINITIE - EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu B4.3: DECIZII
- Nivelul de Serviciu B4.3: MONITORIZARE
15. Nivelul de servicii B5 - Eliminarea inundarii cu ape reziduale din gospodarii si curatare
- Nivelul de Serviciu B5: DEFINITIE - EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu B5: DECIZII
- Nivelul de Serviciu B5: MONITORIZARE
16. Nivelul de servicii B6 - Capacitatea de transport Caseta
- Nivelul de Serviciu B6: DEFINITIE - EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu B6: DECIZII
- Nivelul de Serviciu B6: MONITORIZARE
17. Nivelul de servicii B7 - Performanța procesului de incinerare a nămolului produs de SEAU Glina
18. Nivelul de servicii C1 - Bransamente contorizate ca procentaj din bransamente individuale sau comune
mai multor Clienti, existente la Data Licitatiei
- Nivelul de Serviciu C1: DEFINITIE - EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu C1: DECIZII
- Nivelul de Serviciu C1: MONITORIZARE
19. Nivelul de Servicii C2 - Timpul de realizare de noi bransamente la reteaua de apa si racorduri la canalizare
- Nivelul de Serviciu C2: DEFINITIE - EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu C2: DECIZII
- Nivelul de Serviciu C2: MONITORIZARE
20. Nivelul de Servicii C3 - Timpul pentru tratarea solicitarilor de informatii privind facturarea
- Nivelul de Serviciu C3: DEFINITIE - EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu C3: DECIZII
- Nivelul de Serviciu C3: MONITORIZARE
21. Nivelul de Servicii C4 - Timpul pentru tratarea solicitarilor de informatii privind facturarea
- Nivelul de Serviciu C4: DEFINITIE - EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu C4: DECIZII
- Nivelul de Serviciu C4: MONITORIZARE
22. Nivelul de Servicii C5 - Timpul de raspuns la apelurile telefonice ale clientilor
- Nivelul de Serviciu C5: DEFINITIE - EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu C5: DECIZII
- Nivelul de Serviciu C5: MONITORIZARE
23. Nivelul de Servicii C6 - Timpul pentru tratarea solicitarilor de audiente
- Nivelul de Serviciu C6: DEFINITIE - EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu C6: DECIZII
- Nivelul de Serviciu C6: MONITORIZARE
24. Nivelul de Servicii C7 - Timpul pentru tratarea solicitarilor privind verificarea acuratetii contorizarii
- Nivelul de Serviciu C7: DEFINITIE - EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu C7: DECIZII
- Nivelul de Serviciu C7: MONITORIZARE
25. Nivelul de Servicii D1 – Presiunea minima la bransament apa industriala
- Nivelul de Serviciu D1: DEFINITIE - EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu D1: DECIZII
- Nivelul de Serviciu D1: MONITORIZARE
26. Nivelul de Serviciu D2 – Continuitatea alimentarii
- Nivelul de Serviciu D2: DEFINITIE - EVOLUTIE
- Nivelul de Serviciu D2: DECIZII
- Nivelul de Serviciu D2: MONITORIZARE
