Activitatea de reglementare si monitorizare a serviciului public de alimentare cu apa si de canalizare

I. Legislatia specifica serviciului public de alimentare cu apa si de canalizare
II. Niveluri de servicii (apa potabila, canalizare, clienti, apa industriala)
III. Mediere litigii

II. Niveluri de Servicii (apa potabila, canalizare, clienti, apa industriala)

  1. Nivelul de Serviciu A1 - Calitatea apei potabile
  2. Nivelul de Serviciu A2 - Presiunea in bransament
  3. Nivelul de Serviciu A3 - Continuitatea serviciului
  4. Nivelul de Serviciu A4 - Acoperire apa potabila - Programul Bucur
  5. Nivelul de Serviciu A5 - Timpul dintre notificarea exploziei/scurgerii si reparatie
  6. Nivelul de Serviciu A6 - Alimentare alternativa cu apa potabila
  7. Randamentul sistemului de alimentare cu apa potabila
  8. Facturi emise pe baza citirii contoarelor individuale sau comune mai multor clienti, ca procent din totalul facturilor
  9. Nivelul de servicii B1 - Calitatea apei epurate
  10. Nivelul de servicii B2 - Acoperire canalizare
  11. Nivelul de servicii B3 - Timpul intre notificarea infundarii unei guri de scurgere si golirea acesteia
  12. Nivelul de servicii B4.1 - Timpul dintre notificarea unei prabusiri de canal colector si inlocuirea conductei
  13. Nivelul de servicii B 4.2 - Timpul dintre notificarea unei infundari de canal colector si curatarea
    infundarii
  14. Nivelul de servicii B 4.3 - Eliminarea apelor reziduale in urma unei prabusiri/infundari de canal
    colector
  15. Nivelul de servicii B5 - Eliminarea inundarii cu ape reziduale din gospodarii si curatare
  16. Nivelul de servicii B6 - Capacitate de transport Caseta
  17. Nivelul de servicii B7 - Performanța procesului de incinerare a nămolului produs de SEAU Glina
  18. Nivelul de servicii C1 - Bransamente contorizate ca procentaj din bransamente individuale sau comune
    mai multor Clienti, existente la Data Licitatiei
  19. Nivelul de servicii C2 - Timpul de realizare de noi bransamente la reteaua de apa si racorduri la canalizare
  20. Nivelul de servicii C3 - Timpul pentru tratarea solicitarilor de informatii privind facturarea
  21. Nivelul de servicii C4 - Timpul pentru tratarea reclamatiilor scrise
  22. Nivelul de servicii C5 - Timpul de raspuns la apelurile telefonice ale clientilor
  23. Nivelul de servicii C6 - Timpul pentru tratarea solicitarilor de audiente
  24. Nivelul de servicii C7 - Timpul pentru tratarea solicitarilor privind verificarea acuratetii contorizarii
  25. Nivelul de Servicii D1 – Presiunea minima la bransament apa industriala
  26. Nivelul de Serviciu D2 – Continuitatea alimentarii
  27. Nivelul de Serviciu D3

1. Nivelul de Serviciu A1 - Calitatea apei potabile

2. Nivelul de Serviciu A2 - Presiunea in bransament

3. Continuitatea Nivelul de Serviciu A3 - serviciului

4. Nivelul de Serviciu A4 - Acoperire apa potabila - Programul Bucur

5. Nivelul de Serviciu A5 - Timpul dintre notificarea exploziei/scurgerii si reparatie

6. Nivelul de Serviciu A6 - Alimentare alternativa cu apa potabila

7. Nivelul de Serviciu A7 - Randamentul sistemului de alimentare cu apa potabila

8. Nivelul de Serviciu A8 - Facturi emise pe baza citirii contoarelor individuale sau comune mai multor clienti, ca procent din totalul facturilor

9. Nivelul de Serviciu B1 - Calitatea apei epurate

10. Nivelul de Serviciu B2 - Acoperire Canalizare

 11. Nivelul de Serviciu B3 - Timpul intre notificarea infundarii unei guri de scurgere si golirea acesteia

 12. Nivelul de Serviciu B4.1 - Timpul dintre notificarea unei prabusiri de canal colector si inlocuirea conductei

13. Nivelul de Serviciu B4.2 - Timpul dintre notificarea unei infundari de canal colector si curatarea
infundarii

14. Nivelul de Serviciu B4.3 - Eliminarea apelor reziduale in urma unei prabusiri/infundari de canal
colector

15. Nivelul de servicii B5 - Eliminarea inundarii cu ape reziduale din gospodarii si curatare

16. Nivelul de servicii B6 - Capacitatea de transport Caseta

17. Nivelul de servicii B7 - Performanța procesului de incinerare a nămolului produs de SEAU Glina

 

18. Nivelul de servicii C1 - Bransamente contorizate ca procentaj din bransamente individuale sau comune
mai multor Clienti, existente la Data Licitatiei

19. Nivelul de Servicii C2 - Timpul de realizare de noi bransamente la reteaua de apa si racorduri la canalizare

20. Nivelul de Servicii C3 - Timpul pentru tratarea solicitarilor de informatii privind facturarea

21. Nivelul de Servicii C4 - Timpul pentru tratarea solicitarilor de informatii privind facturarea

22. Nivelul de Servicii C5 - Timpul de raspuns la apelurile telefonice ale clientilor

23. Nivelul de Servicii C6 - Timpul pentru tratarea solicitarilor de audiente

24. Nivelul de Servicii C7 - Timpul pentru tratarea solicitarilor privind verificarea acuratetii contorizarii

25. Nivelul de Servicii D1 – Presiunea minima la bransament apa industriala

26. Nivelul de Serviciu D2 – Continuitatea alimentarii

27. Nivelul de Serviciu D3